Hur man blir fullständigt självständig.

Majoriteten av dagens människor är inte som våra idoler i Lost. De skulle aldrig klara sig utan självklara accesoarer som trådlösa x-box dosor, 2 ton dvd-filmer eller t ex. en diskmaskin. Det är just därför som jag här tänker lista 3 saker som man aldrig trott man skulle klara sig utan samt hur man ska klara sig utan dem.

3. "Teh Internets"
Vem är du utan ditt internet? Även utan detta fenomen så kan du lyckas här i livet, det enda du behöver för att hålla kontakten med dina vänner är väldigt många plastmuggar och extremt mycket tråd så att du kan prata med dem på avstånd. Att träffa dem "irl" kommer inte på fråga.

2. Lampor.
Hur i helvete ska man se någonting i mörkret utan lampor? Jag vet vad ni tänker, morötter, väldigt mycket morötter... Men vem fan vill bli orange? och vad händer om morötterna tar slut? Det finns bara en ultimat lösning; Katter. Tänd eld på Katter. De kanske inte lyser så länge men undertiden dem brinner så skriker dem, och när de sloknat så får du ge dig ut på Kattjakt. Den ultimata underhållningen.

1. Glidmedel.
Jag vet, borde jag inte ta upp kondomer istället? Svar; Nej. Då kondomer och dylikt är för lätta saker att lösa ser jag inte det som ett problem, det är bara att ett bananskall, men hur fan ska man få det att glida? man behöver ju glidmedel? Lösning; Skummgummibananer. Stoppa in överdrivet mycket skummgummibananer i käften och tugga frenetiskt tills du känner att salivet blandats nog mycket med skummgummibananerna. Smörj sedan in t ex. Bananskalet med den nyformade konsistensen så kommer du glida in och ut som aldrig för. Ge mig ett nobelpris, jag förtjänar det.  

Kommentarer
Postat av: Nekrofilip

Åh fy satan vilken tragisk rip-off på viktigakunskaper! Du skriver som om det vore något fel i skallen på dig och du resonerar som en lobotomerad babian.



Jag gillar förresten att du stulit min grej, som går ut på att utge sig för att vara Gud.



Du personifierar allt som är fel med dagens tonåringar.

2009-03-09 @ 21:37:14
Postat av: Gud

Ajo för det är ju din grej att spela gud, det har aldrig gjorts förr... men jag tackar för komplimangen :) Den gjorde mig alldeless varm inombords.

2009-03-09 @ 22:30:16
URL: http://meinkrampf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0