Saker att göra under insomni.

Sömnbrist är ett vanligt problem i vårat sönderstressade samhälle. Med tanke på att det är fyllt till bredden med koffein, nikotin och alldeles för mycket arbete så är det ganska självklart att vi misster 1 - 9 timmars sömn/natt. Här kommer nu en lista från en av deltagarna här på MeinKrampf vad ni ska göra medans ni ligger vakna om nätterna.

1. SOV!
Den första och enda punkten.
Alla vet att folk som lider av sömnlöshet endast är attention whores på samma nivå som Paris Hilton eller Chris Chrocker.
Hur jävla übertöntigt är det inte att "lida" utav denna "sjukdom".
"Åh nej, jag kan inte sova, det är inte alls mitt fel att jag sveper 786 koppar kaffe per dag och sen känner behov av att gnälla om hur jag ligger vaken i mina tankar på min jävla blogg!"
Sluta drick så överdrivet mycket kaffe så ska du se att det går bra... onanera lite innan du ska sova så ska du se att det går ännu bättre. Om du fortfarande inte kan sova, ta den största stekpannan i huset och slå dig upprepade gånger över huvudet så sover du snart, det kan jag lova... om du vaknar igen är en helt annan sak.

Nej, nu jävlar ska jag gå och göra iordning lite kaffe och se på Bamse i Trollskogen, det är kultur det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0